معاینات دوره ای رایگان ایمپلنت شما

این مطب به شما این امکان را می دهد که بصورت دوره ای ، از پشتیبانی رایگان خدماتی که دریافت نموده اید بهره مند گردید

درمانهایی مثل ایمپلنت  بهتر است به صورت دوره ای چند ماه یکبار تحت نظر گرفته شوند که در مطب ما به عنوان نمونه درمان ایمپلنت شما را سه روز بعد ، ماه بعد ، سه ماه بعد ، شش ماه بعد و پس از آن هر ششماه یا سالی یکبار به رایگان تحت پوشش قرار خواهیم داد.

اهمیت اینکار ازاین جهت است که ممکن است بالانس و تنظیم فک مختل شودو یا لثه دور ایمپلنتها با وود مسواک زدن شما  تحت مراقبت بهداشتی مناسب  قرار نگرفته باشد و ….

اغلب افراد هنگامی به دندانپزشک مراجعه می کنند که درد، عفونت، آبسه یا حساسیت به سرما و ‏گرما و یا گیر غذایی در ناحیه ای از دهان دارند و یا قسمتی از دندانشان شکسته است.
حقیقت این است که در این موارد عمر دندانها کم و هزینۀ اعمال دندانپزشکی برای درمان ‏بیشتر شده است. ‏

با توجه به این اصل که اگر واقعا مشکلی وجود داشته باشد درمان سریعتر، عمر بیشتر دندان را ‏تضمین و کارایی آن را بیشتر می کند و هزینه کمتری را هم شامل می شود، لزوم معاینات ‏دوره ای قبل از تخریب بیشتر دندانها مورد توجه قرار می گیرد . زیرا اگر ما چشمانمان را بر روی ‏مشکل ببندیم آن مشکل روز به روز بیشتر می شود و با عدم اهمیت ما متوقف نخواهد شد. ‏‏ ‏

معاینه ۶ ماه یکبار توسط دندانپزشک ، آنها را در جریان کامل مشکل قرار می دهد و در صورت نیاز با ‏اطلاع کامل از طرح درمان، معالجه صورت می پذیرد.

برای این دسته از مراجعین با مشاهده چشمی نظیر آنچه که دندانپزشک می بیند و اطلاع کامل از مشکل موجود ‏و راه درمان آن ، درمان شروع می شود و دندانپزشک و مراجعین با هم و به کمک هم به مشکل خاتمه می دهند . ‏‏ مطمئنا این روش دامنه وسیعتری از امنیت واعتماد و اطمینان را بستر سازی می کند.

این مطب افتخار دارد در کنار درمان دندانهایتان از آموزش

چهره به چهره رایگان بهداشت دهان و دندان